4

Nieuwe retourprocedure via Netstore

De nieuwe manier van werken die de COVID-periode met zich meebracht, heeft enkele digitale zaken in stroomversnelling geplaatst. Naast tal van nieuwe functionaliteiten die de nieuwe Netstore app u biedt, is het vanaf heden ook mogelijk om eenvoudig uw goederen te retourneren via Netstore.

Met de introductie van deze nieuwe digitale tool leveren we niet enkel een ecologische bijdrage, maar zorgen we er ook voor dat onze klanten heel wat tijd uitsparen. Ze hoeven hun goederen niet langer terug te brengen naar één van onze filialen of een beroep te doen op hun vertegenwoordiger voor de afhaling ervan, maar kunnen gemakkelijk zelf alles online beheren en opvolgen.
Op die manier verhogen zij hun productiviteit en kunnen ze zich volledig focussen op hun dagelijkse business.

Sinds september is het mogelijk om onze Netstore app te downloaden in de App Store of via Google Play. Deze applicatie is onmisbaar op verplaatsing en op de werf. De beschikbaarheid en de prijzen in het uitgebreide online productengamma kunnen 24/7 in real time bekeken worden. De geïntegreerde Track & Trace maakt het mogelijk om alle details van de bestellingen op te volgen en exact te zien wanneer de producten beschikbaar zijn.

Een eerder aangekocht product kan gemakkelijk opnieuw besteld worden door het scannen van de QR- of barcode.

Last minute nog een artikel nodig? Maak gebruik van onze Click&Collect en haal de uw bestelling onmiddellijk af in het filiaal naar keuze.

Ontdek hier de nieuwe retourprocedure.

Deel dit bericht:
Facebook
LinkedIn
Twitter
WhatsApp
Email